SpeakSmart – milliseid müügitaktikaid Sinu peal kasutatakse? Kuidas kaardistada oma müügiargumente?

Kuhu sobib argument müügis ja mis kasu on müügriargumentide kaardistusest ettevõttele?

SpeakSmart on võtnud eesmärgiks tutvustada müügimaailmale argumenteeritud müügi eeliseid, et tõsta Eestis vastutustundlikku müüki ning julgustada inimesi kaasa mõtlema erinevatele müügitaktikatele, mida nende peal kasutatakse.

Äripäeva raadio esmaspäevases, 29. oktoobri “Müügiminutite” saates oli külaliseks SpeakSmarti arendusjuht-juhtivkoolitaja Margo Loor, kes rääkis müügiargumentidest ja nende kaardistamisest.

Kuula saadet Äripäeva raadios (92,4 MHz) esmaspäeviti kell 12.00, kordusena kell 16.00 või järelkuulamises Äripäeva raadio kodulehel: https://www.aripaev.ee/raadio“.

“Müügiminutite” saate partneriks on SpeakSmart ning käsitletavate teemade hulgas on palju selliseid, mis meile endale huvi on pakkunud ja mõtlema on pannud.

 

Head kuulamist!

 

Liitu Vastutustundliku Ettevõtluse Foorumi uudiskirjaga, et saada jooksvalt kasulikku infot töö- ja ettevõtluskeskkonnaga seotud teemadel.

Kontakt

MTÜ Vastutustundliku Ettevõtluse Foorum
Telliskivi 60a (A3 majaosa), 10412 Tallinn
foorum@csr.ee

Võta ühendust
Privacy Policy